KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI NR 55 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 6 pozycji o tematyce: Marketing - metodyZmiana sposobu wyświetlania: xConsumer behavior : buying, having, and being Solomon, Michael RUpper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, c2002.zobacz szczegółyxJakościowe badania marketingowe Nikodemska-Wołowik, Anna MariaWarszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999.zobacz szczegółyxMetody analizy danych marketingowych Walesiak, MarekWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyxMetody statystyczne w badaniach marketingowych Pociecha, JózefWarszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996.zobacz szczegółyxZachowania nabywców Garbarski, LechosławWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001.zobacz szczegółyxZakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Tyt. oryg.: "Buyology".Lindström, MartinKraków : Wydawnictwo Znak, 2009.zobacz szczegóły